Technologia na targach wystawienniczych

Nie da się ukryć, że nasze otoczenie zmienia się na bardziej skomputeryzowane, a wykorzystanie najnowszych rozwiązań technologicznych, wkracza w niemal każdy aspekt naszego życia. Jeśli więc myślisz o jak najlepszym zaprezentowaniu swojej firmy na targach wystawienniczych, konferencjach i spotkaniach branżowych – nie zostawaj w tyle!

Dla tradycjonalistów

Każda branża posiada charakterystyczne dla siebie elementy, które nie znajdą równie dobrego zastosowania w innych dziedzinach. Dlatego jeśli promujesz bardziej „tradycyjny” produkt, nie musisz od razu decydować się na multimedialne stoiska wystawiennicze. Takie zastosowanie mogłoby być bardziej przerostem formy nad treścią. Czasami, warto wykorzystać dobrze już znane urządzenia, jednak zrobić to w pomysłowy sposób.

Zainwestuj w dobrej jakości telewizor, na którym będzie wyświetlana Twoja prezentacja – takie rozwiązanie w pełni wystarczy, ale jednocześnie będzie stanowić odskocznię od papierowej wersji. By przyciągnąć klienta, warto postawić coś bardziej nowoczesnego, jednak bez zbędnej przesady. Idealnym rozwiązaniem będą głośniki kierunkowe, które tworzą niesamowity efekt. Ich głos skierowany jest na bardzo wąski strumień, w wyniku czego odbiorca jest w stanie usłyszeć nadawane dźwięki, jedynie stojąc na wprost nich. Dlatego przechodząc obok stoiska, do jego uszu dotrze nagranie. Taki zabieg może spowodować element zaskoczenia, a przez to wzbudzi zainteresowanie. Ponadto świetnie się sprawdzają, gdy na targach panuje bardzo duży gwar. W takiej sytuacji zwykłe głośniki rozprzestrzeniają dźwięk na swoje najbliższe otoczenie, dlatego dużo ciężej o właściwy odbiór.

Jeśli nie chcesz prezentować się w taki sposób i stawiasz na gratisy w postaci pendrive, wgraj na niego swoją wizualizację, która dopełni całość Twojej ekspozycji na targach.

Liczy się gest

Podczas prezentacji na targach wystawienniczych najważniejsze jest wyróżniać się z tłumu i przyciągnąć jak największą rzeszę potencjalnych klientów i kontrahentów. Dlatego jeśli działasz w branży multimedialnej lub dysponujesz większym budżetem na zaprezentowanie swojej firmy, postaw na coś z rozmachem.

Kolejną generacją po telewizorze są ekrany czy videowalle, sterowane przez dotyk lub gest. Takie rozwiązanie pozwala na bardzo szerokie spektrum możliwości. Otwierają się możliwości nie tylko sterowania prezentacją, ale również pojawia się szansa na zaangażowanie klientów. Mogą oni sami wybierać interesujące ich informacje lub skorzystać z multimedialnej gry, jeśli oczywiście im ową rozrywkę zapewnisz.

Podobne do videowalli są mobilne ekrany bezszwowe, czy też ściany wizyjne, które możesz bez problemu ustawiać według własnych preferencji, tym samym zmieniając wystrój stoiska.

Prezentuj ciekawiąc

Prezentacja oferty przedsiębiorstwa to nie wszystko. Liczy się przyciągnięcie uwagi, w możliwe najbardziej absorbujący sposób. Dlatego, daj zainteresowanym pełną kontrole i swobodę na tym, jakiego rodzaju informacje wybierają. W tym celu świetnie sprawdzą się infokioski oraz stoły multimedialne. Dodatkowo zaoferuj im w pełni darmową aplikacje na smartfony, która będzie bawiła i jednocześnie reklamowała Twoją ofertę. Największą jednak rozrywkę sprawi im z pewnością multimedialna podłoga, która jest wprost stworzona do zabaw. Idealnie sprawdzi się w promocji produktów dla dzieci oraz multimedialnych gier. Uwierzcie – również niejeden dorosły będzie miał z niej wielką frajdę!

Podsumowanie

Nie musisz korzystać z najnowszych technologii, by wyróżniać się na tle konkurencji. O tym jak to osiągnąć pisaliśmy tu. Warto jednak wydać trochę więcej z zaplanowanego budżetu i przekonać się do multimedialnych nowinek, ponieważ nie ma co ukrywać – za kilka lat staną się standardem.